2023. február 23., csütörtök

Marcifarsang

Bár már vége van a farsangi szezonnak, de azt még gyorsan leírom, hogy a múlt pénteken volt Marciéknál az iskolai farsang. Náluk úgy van, hogy az osztályban van a beöltözés és a buli, nem olyan nagy össznépi iskolai, és a gyerekek titkos szavazással döntik el, hogy kinek a jelmeze tetszik nekik a legjobban. 

Minden évben nagy kihívás (nekem), hogy egy olyan jelmezt találjunk ki, ami viszonylag egyszerűen összedobható, és nem igényel túl nagy kreatívságot. Idén azt találtam ki, hogy lehetne Marci foofpanda futár, mert van nekem egy klassz foodpandarózsaszín esőkabátom, és gondoltam egy kartondoboz beburkolásával még én is meg tudok birkózni. Marci meg beleegyezett. Úgyhogy ez lett az idén. 

Kapott még egy bukósisakot a fejére, meg bevitte a rollerét, és tadam... kész is volt. A dobozát megtöltöttük mindenféle finomsággal, ahogy egy jó futárnál lenni szokott. 

ÉS!!!! Hogy hogynem, Marci lett az első! Rettentő boldog volt, mert még sosem nyert :-) 

Sajnos otthon, előző este nem készült kép, az iskolai meg kicsit homályos, amikor meg egyedül áll, akkor meg pont a hátizsákját nem látni, de azért iderakom. 






1 megjegyzés:

  1. Ó, hát ez nagyon menő volt. 😊 Gratulálok Marcinak az első helyhez.

    VálaszTörlés