2023. február 15., szerda

Rövidhírek

-Már a múlt héten is feltűnt, hogy 5 órakor már nincs sötét, sőt egészen világos van. Ezen a héten ehhez a délutáni világossághoz kellemes napsütés is társult.

-Hétfőn végre az utolsó szülőit is kipipáltam. Rég volt már ilyen, hogy mindenkién voltam + egy szmk-n is, általában egyiket-másikat ki szoktam hagyni. Leginkább azért, mert egy időben vannak. Most nem volt ilyen, így kifogás sem volt 😊

-A nagyoknak a múlt pénteken volt farsang, Marcinak most lesz. Olyan teher nekem minden évben, pedig már csak Marci öltözik be. Ráadásul ilyentájban szoktak le is betegedni, úgyhogy mondtam is bent a munkahelyen még januárban hogy úgy tervezzük a napokat, hogy lehet, hogy februárban betegeskedés lesz.

Aztán persze borult minden az alkatrészcsere miatt, és a 2 héttel ezelőtti munkát csak a héten tudtuk elkezdeni. Persze, hogy Milán tegnap délután úgy jött haza, hogy fájt nagyon a feje, és mikor 6kor hazaértem aludt, mint a bunda. 

Feri itthon maradt vele, és szerencsére délutánra már kutya baja se volt. Egy jó nagy alvás jót tett neki.

- Marcinak holnap iskolaszünete lesz.

- Annyira hiányzik már a tavasz és hogy ki lehessen mozdulni!  Már annyira nem vagyok néha képben, hogy hétfőn olyan könyvet hoztam el a könyvtárból, amit már olvastam. Nem szoktam ilyet csinálni. Ha valamit előreláthatóan többször is el akarok majd olvasni, azt inkább megveszem. Na mindegy is... Szerencsére azért nem maradtam olvasnivaló nélkül 😉

-tegnap Marcinak ott maradt az edzésen az iskolatáskája. Persze ez csak reggel derült ki, amikor kereste, hogy eltegye az uzsonnáját. Úgyhogy gyorsan összekapták magukat ( Feri meg Marci), autóba pattantak, és a gimi udvarán kezdték a napot, hogy összeszedjék a táskát. 🙉 

- Hétvégén szokás szerint futsal és/vagy edzőmeccs volt/van/lesz.

- két hete a pennyben készre főzött mirelit sztrapacskát találtam. Annyira megörültem neki, hogy 3 napig azt ettem odabent ebédre. Azóta mindenki rákattant a sztrapacskára 😂

-Ma végre kellemes időben, javarészt világosban tudtam futni 1 órát délután. Rég volt már olyanra példa, hogy hétköznap értékelhető mennyiséget tudtam futni. Remélem most már jön a tavasz ✌️

5 megjegyzés:

  1. Nekem ugye már csak egy szülői van, illetve lett volna, de ellógtam. Roli osztályfőnöke olyan borzasztóan unalmas, és olyan középkori elvei vannak, hogy semmi kedvem nem volt hozzá.
    A tavaszt én is nagyon várom.
    Örültem a híreknek, remélem a tavasszal együtt az írókedved is visszatér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem :-) majd kitalálok valamit.

      Törlés
  2. Az a pennys sztrapacska nagyon jó, finom is és az ára is baráti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is nagyon bejött 😋 mi nem szoktunk pennybe járni, egész véletlenül keveredtünk be, de azóta már vettem még egy zacskóval 😊

      Törlés
  3. Igen, igen, jöjjön a tavasz!!

    Elismerésem, 3 szülői + szmk. :)

    VálaszTörlés