2022. július 21., csütörtök

Vizitáborozók

Hogy a rettenetes meleg miatt, vagy mert nagyon fáradt vagyok már, de valamit félrenyomtam és szépen kitöröltem azt, amit eddig írtam.... 

Grrr.... 

Nem vagyok annyira jó passzban, hogy újrakezdjem, de nagyvonalakban azért felvésem, hogy Milán meg Marci a héten evezőstáborban vannak, ott, ahová Máté is jár edzeni. 

Napközis tábor, nem ottalvós, bár a 8-tól 4-ig időintervallumot nehezen tudom értelmezni, mert amellé már csak egy félállás fér bele, szóval nem  nagy segítség egy ilyen tábor, de legalább jó sokba kerül :-) 

Hétfőn megtanultak önmenteni, kedden már nem borultak fel, de önszorgalomból Marci még önmentette magát. Szerintem melege volt. 

Szerdán már elmentek a vasúti hídig, de önmenteni már nem lehetett, mert az öbölben már annyira kicsi a víz.... Délután volt egy kis bográcsozás-sütögetés, MArci ezt nagyon élvezte, sorra sütötte a virslit, kolbászt, pillecukrot, amit talált. Akkor láttam csak igazán, hogy TÉNYLEG mennyire kicsi a víz! 

Ma sárkányhajóval kezdték a napot. Szabadidejükben meg Marci mindig lemegy ergózni :-) Nagyon cuki. Ő szerintem tök lelkes, Milánon nem látom annyira a kitörő lelkesedést, inkább csak amolyan beletörődően csinálja. 

Tavaly, mikor Máté elkezdett evezni, akkor sokkal magasabban volt a vízszint. Most már a stéget is beljebb kellett tolni. Nagyon durva. Nem lesz ez így jó. 


Ott, a kavicsos részen még víz szokott lenni... :-(


Közben rettenetes meleg van. Mátéék ma már nem mehettek vízre a hőség miatt. 

Én mondjuk napközben nem sokat észlelek a melegből, ilyen melegben nálunk folyamatosan mennie KELL a légkondinak, egyrészt mert a készülékeknekk stabil hőmérséklet kell, másrészt megrohadnának az anyagaink 30+ fokon. Ennél fogva mikor nagy nehezen szabadulok délután, akkor arcul csap a 38 fok rendesen. 

Rengeteg munkánk van most, amik határidősek, és le kéne őket mielőbb zárni, hogy jöhessen értük a pénz, úgyhogy nem unatkozunk, pláne, hogy szabadságolások is vannak, szóval elég feszített a tempó, és egy adott napi méréssorozatot muszáj befejezni adott napon. 

Na de... jövő héten már a Balatonon leszünk. elvileg most is kánikulás hetünk lesz... + Mátéék többször is zenélni fognak a tihanyi Rege cukrászda előtt, ami azért elég menő, szerintem, úgyhogy azt meg kell nézni, de azért remélem, hogy  be tudunk iktatni 1-2 kirándulásocskát :-) 

1 megjegyzés:

  1. Én is rá szoktam csodálkozni a melegre, mikor 4 óra után kitolom a bringám az irodából. Hoppá! 🙃🙂 Szó szerint fejbe kólint.

    VálaszTörlés