2012. szeptember 23., vasárnap

6.nap- Gyerekkori képek rólam

A feladat szerint elég lenne egy képet ide biggyesztenem, de ahogy nézegettem a régi képeket, végül nem tudtam választani, hogy melyik is lenne jó, mert az egyik ezért, a másik meg azért tetszett meg nagyon.

Az egyik például azért, mert már olyan sokszor mondtam, hogy milyen golyófejű voltam kiskoromban, hogy akkor íme a bizonyíték, hogy valóban tükörnek is lehetett volna használni a fejem tetejét, továbbá fény derül arra is, hogy kitől örökölte Máté a kajla füleit:) (mégiscsak az én fiam:))


Aztán a másik azért, mert látszik rajta, hogy már 2 évesen milyen trendi voltam a matyómintás szettemben:)

és nem csak trendi voltam, hanem bevállalós is... erre bizonyíték a bugyi pelusvillantós kép:

A következő igazából csak magam miatt, hogy majd jusson eszembe, ha Máténak a nyelvnyújtós képeit nézem. Úgy látszik ez a nyelvnyújtogatás genetikailag van kódolva bennünk.

És végül egy óvodáskori beállított, amikor már szép frizurám van, és még mindig trendi vagyok:)


7 megjegyzés:

  1. annyira édes vagy!
    és tényleg rád hasonlít Matyi! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nyelvnyújtásban mindenképp. Egyébként inkább Ferire.

      Törlés
  2. :)))) de szuper képek :))) nem csodálom, hogy nem tudtál választani :)) azért a golyófejed eléggé kikupálódott :))))) és nagyon jó a többi fotó is ebböl a sorozatból, talán én is csinálok egy ilyet a blogomban :)))
    Szép hetet és sok puszi Nektek! Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, szerencsére kinőtt a hajam, és így nem látszanak a füleim:)
      kíváncsian várom a Te képeidet:)

      Törlés
  3. Egyik jobb, mint a másik...de az első az szuper! :))

    VálaszTörlés
  4. Én is ugyanezekben voltam lefényképezve, ugyanott, csak 2 év különbséggel :) Tök jó képek, bár az a retro kocsi kicsit idősít,drága :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát no... akkoriban még nem travelsystem-ben utaztunk:)

      Törlés