2012. szeptember 12., szerda

10 napos fotókihívás -1.nap

Cuckánál meg még másoknál is láttam ezt a játékot, ami nem tesz mást, mint hogy 10 napig minden nap jönnöm kell/kellene egy képpel az alábbi ütemterv szerint.

1. Nap - Faceboook profilképed
2. Nap - Egy 1 évvel ezelőtti kép rólad
3. Nap - Egy kép valakiről, akit szeretsz
4. Nap - Fotózd le a kedvenc színű tárgyat a szobádban
5. Nap -Egy kép, ami boldoggá tesz
6 . Nap-Egy gyerekkori fotó rólad
7 . Nap-Egy képen, ami vicces fejet vágsz
8. Nap -Egy kép rólad és a legjobb barátodról
9. Nap - Egy nyaralós képed
10. nap -Egy mai kép rólad

Hát nálam most jött el ennek az ideje, de már előre szólok, hogy elképzelhető, hogy nálam a 10nap  nem 10 lesz, hanem több, majd meglátjuk, ahogy a vak is mondja.

1. nap, amolyan bevezetésképpen meg kell mutatnom a facebook profilképemet:) Ha valaki még nem ismerne, akkor íme ezzel a képpel futok facebokk-éknál. 

A kép durván másfél évvel született  pontosan a 32-dik születésnapomon, és úgy gondoltam, hogy elég korrekt és felismerhető rajta a fejem a régnemlátott ismerősök számára is.  Azóta már lehet hogy illene egy update verziót feltölteni a mostani valómmal, de mióta azt vettem észre, hogy az évek csak öregítenek rajtam nem szívesen állok a kamera elé, ha nem muszáj, így lényegesen kevesebb kép készül rólam, vállalható pedig még kevesebb.

3 megjegyzés:

  1. Ez egy nagyon jó kép szerintem.
    Jót nevettem az öregedésen...néhány hete "elromlott" a munkahelyi belépőkártyám. Kérdik a kolegák, hogy az új kártyámon új kép lesz? Mondom nekik, hogy nem :"egyre szarabbul nézek ki".
    Rajtad viszont nem fog az idő, a pici gyerekek pedig fiatalítanak :-)
    Várom a többi képet is!

    VálaszTörlés
  2. :)
    Fog ám rajtam is, és még csak nem is vékonyhegyű tollal.
    Épp tegnap néztem, hogy a bkv-igazolványomon (vagy mi annak a neve, bérlettok?) még egyetemista korombeli fénykép van... kicsit még hasonlít. Talán nem büntetnek meg.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nem változtál, bár ugye én elfogult vagyok, mert a szeretet szépít. De anno gyerekkori együttnyaralásainkon is ugyanez a mosoly volt, talántán hosszabb hajjal :) Te ugyanez vagy most is :)

    VálaszTörlés