2011. október 6., csütörtök

Ha tudnám...

Két kérdésre a választ, akkor ha bölcsebb nem is, de mindenképp okosabb lennék....
1. Miért nem tűri el Milán rajtam lakáson belül a kardigánt, melegítőfelsőt, pulóvert, bármit ami hosszú ujjú és megvéd a megfagyástól???? Komolyan nagyon gáz, hogy télen-nyáron nekem rövidujjasban kell lennem, mert egyszerűen addig nem nyugszik, amíg le nem veszem. Ilyenkor télidején már alig várom, hogy elaludjon és felöltözhessek, de délelőtt pl. mikor wc-re mentem gyorsan beöltöztem, majd mikor kijöttem levetkőztem.
2. Miért van az, hogy a tányérjára csak egész szelet nagy húst tehetek, és ott a szeme előtt kell lehasítanom belőle a falatokat, mert különben azt hiszi hogy nem azt kapja, vagy nem tudom, de nem eszi meg. Pedig sosem vertem még át:)
Ellenben az ÉN villámról az ÉN húsomból levágott leggusztább falatot kiácsingózza a számból (eszem, eszem! mondogatja), pedig azt nem is látta hogy miből és mikor vágtam....
Perszehogy odaadtam neki, mikor néz rám az éhes kutyaszemeivel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése