2010. augusztus 31., kedd

Matyimondások

Milán alszik, majd felébred.
Matyi: Egyedül ébresztettem fel Milánt!
Azt akarta mondani, hogy Milán egyedül ébredt, nem ő költötte fel.

"Most már nem fáj Apa lába, mehetünk céges autóval Klári mamához!"

Mosogatógépet szerelünk, szét van szedve a konyha, minden van mindenhol, ami alapvetően nem zavarja Matyit egészen estig, amikor kétségbeesve megáll az ajtóban, és kérdezi:
- Anya, hogy lesz így nekem vacsorám?
Lett neki.

Ül a földön, és Apa szandálját próbálja felvenni.
Én:- A saját papucsodat vedd fel inkább Matyika!
Ő:- Ez szandál Anya!

Apa: Gyere Matyi, skájpolunk Papával!
Matyi:- Nem kell, én már beszéltem vele telefonon! (A játéktelefonján valóban beszélt a délután Papával, többször is:)

Beszélgetünk, hogy amikor ő is olyan kicsi volt, mint most Milán, akkor ő sem tudott még beszélni.Majd levonja a konklúziót:
- Mikor kicsi voltam Milán voltam!

Nézi a teliholdat. Nagyon tetszik neki.
M:- Mi az ott?
A:- Hold.
M:- És mit csinál Hold?
A:- Világít.
M:- És ki kapcsolta fel villanyt?

Másik kérdés: -És honnan esik az eső?
Később amikor elállt. -Elfogyott eső felhőből.

Milán nyafog. Odahajol elé és azt mondja:
-Milán, jó lenne most már csendben lenni!

Nyírja a szőnyegen a füvet a papírlyukasztóval. Aztán egyszer csak nem találja, kérdezi tőlem, hol van, de én sem tudom. Mondom neki:
- Ott egy mérőszalag, nyírd addig azzal a füvet!
Matyi:- Mérőszalaggal nem lehet füvet nyírni!
Ja! Bocs! Papírlyukasztóval lehet:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése