2007. december 11., kedd

Még 8

Ebéden túl, sütin innen. Ma fogom megcsinálni a mézessütit. Aztán vagy én, vagy Feri majd befejezi, ez Fecsótól függ. Éjjel már majdnem azt hittem, hogy lesz valami, annyira furcsán viselkedett Fecsó, és annyira rosszul voltam. De semmi. Néha keményedik a hasam, de leginkább csak séta közben.
Pénteken lesz a karácsonyi céges bulink. Ez lesz az első, amit kihagyok. Szívesen mennék, de nincs igazából ünneplős ruhám, meg Feri nem is jöhetne csak 10 után, egyedül meg nem mehetek. Mindegy is, mert az 5 éves díjat úgyis eltörölték az amcsik (köcsögök), persze pont akkor amikor én is kaptam volna. Hát ilyen az én szerencsém.
Fecsónak van még 8 napja. Remélem nem akarja kihasználni maximálisan, mert már napról napra nehezebben viselem a várakozást.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése