2007. szeptember 6., csütörtök

Szétesve

Kicsit szét vagyok esve, bár ma már kisit jobb, de a tegnapi hideg esős időt azért nehezen viseltem. Fecsó is, egész nap odavolt, pedig szép nyugodtan szokott viselkedni. Még a leleteimért is el kellett mennem, sok kedvem nem volt hozzá, de ha kell kell. Tul. képpen nem lett rossz, de 25-re kaptam új beutalót cukrosvíz ivásra. A mai nap totál gázul indult, halál dugó a városban, felsővezeték leszakadva, araszolás az úton. Viszonylag jól bírtam, bár gyorsan elvetettem magamban az "okt.-ben még dolgozom két hetet" gondolatot.
Ma magányos este, ketten leszünk Fecsóval, tegnap kicsit rá kellett segíteni a hőmérsékletre, nem volt csak 18 fok. Emlékszem én amikor 38 volt, és meg akartam halni a hőségtől, de hát telik az idő.
Holnap lánybúcsúba megyek, jövő héten Balaton:)
Jó lesz egy kis pihenés!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése