2007. szeptember 19., szerda

Fáradtan

Fáradt vagyok, és ilyenkor fizikailag sem vagyok jól. Feri tegnap csocsózni volt, és bár azt mondta 11 körül jön, majdnem 1 óra volt mire hazaért. Én persze hiába feküdtem le időben, mert fél egykor ki kellett mennem wc-re, és utána nem tudtam elaludni, mert aggódtam, hogy hol van már. Aztán hamarosan hazaért, de akkor meg olyan pipa lettem rá, hogy azért nem tudtam aludni. Szóval nem vagyok a topon, pedig ma találkozom egy barátnőmmel, így nem megyek időben haza. Sok dolog van a hétre, mosás, vasalás, blúzt kéne venni, fodrászhoz kéne menni.
Kaptam kölcsön egy kabátot egy barátnőm/kolléganőmtől, mert nekem nincs olyan bővebb kabátom, amibe Fecsó is belefér ezeken a hűvös reggeleken.  Épp terveztem, hogy venni kell majd egyet. Teljesen meghatódtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése