2007. szeptember 18., kedd

Mindenféle

Kaptam képeket a barátnőm éppen egy hetes kisfiáról. hát tüneményes:) Kicsit furcsa belegondolni, hogy néhány hete még itt ücsörögtünk egymás mellett, növekvő pocakkal, és most itt ez a pici lény. Én most tartok ott, ahol ő akkor amikor abbahagyta a munkát. egyik percben én is abbahagynám már, máskor meg jó lenne még jönni. Biztos a hormonok.
Vásárolni is kellene egy-két új ruhadarabot, néhány meleget, meg egy ünneplőset a szombati esküvőre, de nincs kedvem. A ruhapróbálgatástól mindig rosszul voltam, most meg főleg.
Fecsó most már biztos nagyon nagy, mert egyre erősebben érzem a mozgásait, és egyre gyakrabban is, ami azért nem mindig kellemes. A kedvenc helye jobbra a bordám között van, szerintem.

Azt hiszem ma van Berci születésnapja, 20 éves.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése