2006. június 14., szerda

Vegyesen

Az ikeában szerdánként 0%-os THM van. Ezt ma tudtuk meg, amikor elmentünk megvenni egy komódot.  Így nem is vettünk semmit, de jövő szerdán minden bizonylattal felszerelkezve újra elmegyünk, és lehet, hogy hamarabb lesz hálószobám mint gondoltam volna?
Feri kitartóan olvassa a Da Vinci kódot. Megértem, én sem tudtam abbahagyni az olvasást. Bár a vége nekem kicsit furcsa volt. Többet vártam.
Hétfőn végre jön az új kolléganőnk. Remélem rövid időn belül sikerült ennek a gázos sztorinak pontot tenni a végére. A hétvégén céges családi nap lesz, de nem megyek. Sajnos most hogy ketten is elmentek tőlünk kicsit széthullott a csapat, és így már nem annyira jó az egész. Különben sem vagyok mostanában olyan jóban a cégemmel. Nem tudom voltam e valaha is jóban vele. Mindenki a nagy változást várja, most hogy az amcsik  ránk tették a kezüket. Persze a változás kemény magyar forintban értendő.
Hamarosan megyünk nyaralni. Ez már nagyon ránkfér. Kíváncsi vagyok milyen érzés lesz újra görög földet taposni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése