2006. június 12., hétfő

Költözéses-évfordulós

Olyan régen voltam már itt, hogy nagyon meglepő volt a blog új arca. de tetszik. Beköltöztünk az új lakásunkba. Nehéz megszokni, de ahogy szépen alakítjuk a kedvünk szerint egyre jobban szeretem. Sok még vele a munka, de valahol mégiscsak jó, ahogy kitaláljuk, hogy milyen is legyen. Nagy gonddal kell, mert ez lesz az otthonunk.  Bár bevallom, sokszor eszembe jut a kis lakásunk, és akkor mindig sírni támad kedvem. Rossz érzés azt látni, hogy más lakik a mi kis fészkünkben, amit úgy szerettem.

Tegnap volt az első házassági évfordulónk. Ennek örömére egy görög étteremben töltöttük az estét. Szívesen megnéztem volna a fényképeinket, de sajnos nem tudom, hogy hol vannak. Nagyon szép volt az a nap, azt hiszem valóban ez volt életem legszebb napja. Minden olyan volt, mint amilyet megálmodtam. Jó érzés volt rá gondolni! Kicsit bánom is, hogy csak egyszer lehet az életben ilyen élményben részem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése