2006. június 13., kedd

Minden

Nagy szerencsém volt ma, mert egy hosszúra nyúló papucsvásárlásra készültem. Ennek ellenére már a második boltban, ahova betértem, láttam egy tök jót, amit rögtön meg is vettem. Bár kicsit drága volt, de gondoltam a megspórolt idő többet ér minden pénznél.
Egyre csak szokom a vidéki életet. Hamarosan le kell szedni a cseresznyét, mert nagyon érik. Az egyik fánkon nagyon finom van, de sajnos azon nagyon kevés a termés, remélem a másik is jó lesz. Nem nagyon van még benne a tudatomban, hogy munka után még ki kell mennem a kertbe meglocsolni a virágokat, leszedni a cseresznyét, stb.. de biztos meg fogom szokni. Én sosem laktam kertes házban, igazából nem is hiányzott, mindig láttam, hogy a nagyszüleimnek mennyi dolguk van a kerttel, meg az udvarral. De azért mégiscsak jó érzés, amikor ki lehet ülni a teraszra vacsizni.
A cégnél van egy házi vb-tipp bajnokság. egész máig jól álltam. De a mai meccsekre nem nagyon éreztem rá. Bár még egy hátra van, de most már nem fűzök hozzá sok reményt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése