2022. április 22., péntek

Azért jó...

 ... ha az embernek van egy szép nagy kamasz fia, akinek péntek délután elmarad az edzése, mert akkor elég csak felhívnod, hogy megkérd, hogy vigye már el a tesóját edzésre, és ő azt mondja persze. 

Hahahaha :-D meg ahogy azt Móricka elképzeli. 

Igazából, amikor felhívod  hogy el kéne vinni Marcit edzésre, én meg majd értemegyek, akkor először egy laza biztoshogynem-mel lepattint. Aztán tíz perc múlva mégis felhív, hogy na jó, elviszi. 

Aztán délutánig, annyit változik a helyzet, hogy sikerül beszélnem az edzővel, hogy vegye fel Marcit a suli előtt, így nem kell Máténak elbumszliznia vele majd haza, csak ki kell kérni a suliból. Aztán kicsit később még az is kiderül, hogy Marci kis barátját is el kéne hozni, és átadni a Bosnyákon az apukájának. 

Máté ezen instrukciókat már teljes rezignáltságban vette tudomásul. :-) 

Közben szóltam a napközisnéninek, hogy szóljon a portásnéninek, hogy engedje el Mátéval a gyerekeket. 

Szóval... ezért jó, ha van az embernek egy kamasz nagyfia, mert ki tudja húzni a csávából :-) 

Az árnyékos oldalról most nem írnék. Nincs annyi betű a billentyűzeten, hogy elég legyen :-) 

Így nekem nem kellett másfél órát a pálya szélén állnom, feleslegesen, hanem mikor hazaértem, gyorsan futóruhába öltöztem, és reménykedtem, hogy megúszom eső nélkül. Nem úsztam meg, de legalább futottam ma is. 




4 megjegyzés:

  1. Ismerős ez a lepattintós dolog valahonnan :) , szóval át tudom érezni :) ... De valóban tök jó érzés, hogy van akkora fiunk, hogy megold - ha van kedve is hozzá :) - bizonyos helyzeteket...
    Tök ügyes vagy, hogy beleerőlteted a futást most is a hétköznapokba! Hányszor sikerül eljutnod munka mellett?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokmindentől függ, de 2-szer tuti megyek, ha jól jön ki a lépés, és nem nekem kell Marcit elhozni edzésről, és nem zuhog az eső, akkor 3-szor is, de többnyire összekötöm a vasárlással vagy postával.

      Törlés
  2. Muhahha, szinte hallom, ahogy Réka mondaná "biztoshogynem" :) :)

    Az árnyékos oldal az egyik ok, amiért nem írok a blogba, nem akarom, hogy arról szóljon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt a hangsúlyt (és Máténál a hangerőt is) nekem is nehéz kitörölni a tudatomból :-)

      Törlés