2021. szeptember 16., csütörtök

Mókusok itthon

 Hogy a mókusoknál maradjunk :-)

Néhány napja mikor szülőire mentem délután, a házunk előtti nagy fa törzsén egy mókust vettem észre. Nagyon cuki volt, ahogy ott kapaszkodott a fa törzsébe. Aztán ahogy néztem felbukkant még egy! És ez a két mókus ott kergetőzött a fa törzsén körbe-körbe, kilestek, elbújtak, nagyon viccesek voltak. Gyorsan szóltam is ferinek, hgoyy szóljon Marcinak, hogy jöjjön az ablakba, nézze meg. Nem mertem addig nagy zajt csapni, nehogy elmenjenek. De eszük ágában sem volt, csak szaladgáltak ott körbe-körbe. Én még ilyet itt a házunk előtt sosem láttam. Azóta minden nap nézem, hogy itt vannak-e, de eddig nem láttam őket viszont. 







5 megjegyzés:

  1. Asztaaaa, nem semmi! Ahol ti vagytok, ott biztos mókus terem. :) :)

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy hazahoztuk őket :-) Bebújtak a motorháztetőbe:-)

    VálaszTörlés
  3. Bea de jó, hogy sikerült ezeket az aranyos mókusokat videóra is felvenni! Olyan szépek.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :-) vigyázállásban támasztottam a biciklimet, hogy el ne riasszam őket :-)

      Törlés