2019. október 21., hétfő

Nagyon hétfő

Egy tízes skálán vajon mennyire gáz, hogy ma reggel Marci pizsifelsőben ment suliba. Mikor megtaláltam a kikészített pólóját a paplan alatt, akkor először azt hittem megáll bennem az ütő. Aztán próbáltam feleleveníteni, hogy vajon mit láttam rajta utoljára, és határozottan úgy emlékeztem, hogy a batmenes pulcsi volt rajta. Aztán hangyányit még reménykedtem, hogy kivett egy másikat a szekrényből, de ahhoz túl rendezett volt a polca. Szóval gyanítottam, hogy a kényelmesre nyúlított, pandamacis pizsifelsőjére húzta rá a kikészített hosszú ujjút. Lehet, hogy még kakaófolt is volt rajta, ki nézi ezt korán reggel...
Egy kicsit bosszankodtam, aztán elengedtem, és inkább nevettem rajta, és nagyon reménykedtem, hogy a fehér ingét megtalálta a táskájában.

A dolog ott csúszott el, hogy Milán pár hét kihagyás után ma ment először megint úszni az osztállyal. Ilyenkor eleve kicsit korábban kell beérnie.
Plusz ma volt a suliban az okt. 23-i ünnepség, ezért ünneplőt kellett vinni. De Máté nem találta az ingét, majd eszébe jutott, hogy azt a múlt héten bent hagyta a suliban, mert voltak valami zeneiskolai előadáson, és kellett, de lecserélte nap közben. Mondtam, jó, akkor úgy veszi fel, ahogy ott találja a szekrényében. Végül mégiscsak előkotort valami másik inget a szekrényéből. Marci meg az ünneplőnadrág miatt parádézott, hogy ő aztán azt biztos, hogy nem veszi fel, pláne, hogy Milán bezzeg fekete farmerban megy... De Marcinak pont nincs fekete farmerja, sorry.

Erre jött még rá, hogy néhány napja Milán és Marci mint két kiskakas, folyton vagy veszekednek, vagy neadjisten verekednek, vagy egyszerűen csak külön-külön pörögnek és zajonganak nonstop, és baromira idegesítő. Szerintem ez az őszi nyár teljesen megzakkantotta őket.

Szóval így történt, hogy fel sem merült bennem, amikor rohanva elhagytuk Milánnal a bázist, hogy nehogy lemaradjon a buszról, hogy megnézzem, hogy a jó pulcsi alatt vajon mi van Marcin.
A suliban persze észrevette, hogy hibázott, amikor lekapta magáról a pulcsit... opsz... és bár tudtam, hogy így lesz, de azért reméltem, hogy hátha nem, de persze, hogy nem elsunnyogta a dolgot, és felvesz mondjuk egy tesipólót, vagy a délutáni focipólóját, néma csendben, nem... Marci szépen eldicsekedett Marika néninek, hogy hahaha, ő ma pizsamában jött iskolába! És még rám is fogta! Hát nem édes? De az. Ez az egyetlen szerencséje 😂

Milán pedig az uzsonnáját hagyta itthon.

5 megjegyzés:

  1. O, ilyen nálunk is volt, Tibi adta rá, ez nem tudom, súlyosbítja-e az ügyet.
    Az enyhíti, hogy nem látszott a cucc egyértelműen pizsi felsőnek.. Nálunk folyton beszolnak egymásnak, aztán jönnek a sértések, válogatott, olykor villám verekedés, nagyon idegesítő...grrr!

    VálaszTörlés
  2. Az i-re a pontot végül Milán rakta fel, aki egy osztálytársának a nadrágjában jött haza, úgy, hogy egyiknek sem tűnt fel, hogy valami nem stimmel a gatyával. Valószínű úszás után keverték össze.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 🤣🤣🤣🤣 Mátéval minden klappolt? Az mindenképp értékelendő...😀

      Törlés
    2. Mátét öltözködésileg már elengedtem, este nem panaszkodott, napközben meg leginkább csak futólag találkozunk, csak viberen üzen, hogy van-e kaja :-)

      Törlés