2017. szeptember 6., szerda

Legalja

Hogy hol van, vagy van-e a gasztronómiának legalja, nem tudom, de amikor ma délután sikerült egy zacskó smack-et feketére égetnem a mikróban, mert nem engedtem rá vizet, viszont rátoltam a 3 percet, na ekkor úgy érzem erősen súroltam a határát!
Aztán volt még annyi eszem, hogy mikor rájöttem, hogy honnan jön a szag, akkor kinyitottam a mikróajtót... ekkor jött a helyzet pánik része, mert csak úgy dőlt ki a lakásba a tömény szürke füst!!!! Meglehetősen félelmetes volt! Marci sikított és azt kiabálta, hogy "Meg fogunk fulladniiiiii!!!!" Egy lendülettel a kertbe menekítettem és kinyitottam minden utamba kerülő ablakot. Milánt közben a hálószobába deportáltam.
A füst lassan oszladozni kezdett, de a szag még mindig itt van.
Mondtam is Milánnak, hogy figyelje meg, apa első szava az lesz, hogy mi ez a bűz????
És nyertünk!!!!! Az volt!!!! 😂

6 megjegyzés:

  1. Bocs,de olyan jót nevettem....:-)

    VálaszTörlés
  2. Ó, ilyet már én is. Micro pop-cornnal...23 nm-es apartmanban, nyaraláskor.

    VálaszTörlés
  3. Még mindig bűzlik a lakás....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként a mikró megmaradt? Réka ilyenkor a parfümömet szokta fújogatni lakásszerte (a szalonnával is tudok tök sűrű füstöt kreálni) , ha kell, ha nem, amíg végül attól nem lehet levegőt venni. :)
      Popianyu

      Törlés