2020. április 17., péntek

Ötödik hét

Nem tudom hányszor fogom még írni, hogy na most volt a mélypont... remélem már nem sokszor...
De most megint csak azt kell írnom, hogy tegnap volt a mélypont!

Nyilván ebben az is benne volt, hgox a szünetben nagyon elkényelmesedtünk, és a szünet utáni első nap, a szerda, pedig alapból nem annyira zsúfolt egyik gyereknek sem.
Ezért csütörtökön jeges vízként csapott nyakon minket, hogy tanulni kell, csinálni kell, be kell küldeni! Mi van??? Azt sem tudtam merre van előre, és a gyerekek is csak értetlenkedtek, és olyan dolgokat sem akartak megérteni, és csinálni, amin már rág túl kéne lenni, mert már itthon is rengetegszer átbeszéltük, gyakoroltuk, és még a boldog békeidőkben az iskolában is volt már szó róla, ergó  nem új anyag.
De valahogy nem ment át... nekem meg nem volt elég türelmem hozzá...

Igaz, már reggel sem voltam a topon, és nem vagyok rá büszke, és nem is szoktam ilyet csinálni, de olyan emberekre förmedtem rá, akik ugyanúgy szenvedő alanyai a helyzetnek, mint én.
Történt, hogy el kellett mennem még délelőtt nyomtatni, mert Máté még a szünetben kapott kottákat, és csütörtök du. van hegedűórája, és arra már kellettek neki.
Meg is néztem az interneten, hogy az a printershop, ahová járok egyébként nyitva van-e. Honlap és facebook oldal szerint is nyitva volt, csak rövidített időben, úgyhogy odamentem. Persze nem volt nyitva, ki volt írva az ajtajára, úgyhogy kerítenem kellett egy másikat, de meglett, és rutinból kanyarodtam a pékség felé, hogy ha már ott járok, akkor azt is elintézem, ne kelljen még egyszer kimennem, ha nem muszáj, ugyebár.
A pékségben nem volt senki. Pár hete is már csak 3-an lehettek bent összesen, ezért néztem be még üvegen keresztül. De mikor beléptem, akkor kitessékeltek, mert nem volt még 12, csak 11.40. De mondom, nincs bent senki? Se fiatal, se öreg? Várnom kéne még 20 percet az ajtó előtt, hogy elvihessek 10 zsemlét? Teljesen nonszensz. Ha legalább tolongtak volna ott az öregek, vagy csak 1 lett volna bent, akkor még be is nyeltem volna szó nélkül, de így... persze nem vártam, és nem is mentem vissza később sem. Aznap nem vettünk kenyeret, ettünk mást.

Szóval nem volt egy fényes hetem. Kezdek kicsit besokallni. De majd elmúlik ez is. Ma már péntek van. Örüljünk ennek. Újabb hét pipa.

5 megjegyzés:

  1. Nekem is mélypont volt a tegnapi nap, persze a suli miatt. 😭 ...és egyáltalán...Fel a fejjel, kitartás!!

    VálaszTörlés
  2. Én meg most teljesen kiestem az iskolai dolgokból, sok a munka, sok a többórás értekezlet és mivel felköltöztem íróasztalostul a hálószobánkba, van, hogy órákig nem látom őket. Most a párom foglalkozik a fiúkkal, persze, ha neki mennie kell dolgozni, akkor rám marad a tanulnivalók koordinálása (is). Volt olyan nap, hogy majd szétszakadtam és rajtuk csapódott a feszültségem. :-(
    Kitartást nektek (is)! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Munka mellett nem is tudom, hogy kivitelezhető ez az egész... Minden elismerésem!
      Nálunk Marcival masszívan tanulni kell, ott ülni mellette, és együtt csinálni. Milán talán a legzökkenőmentesebb, őt csak le kell ellenőrizni, és küldözgetni a dolgait. Máté sok mindent megold egyedül, de vannak tárgyak, ahol elkél a segítség és a magyarázat. Szóval kb. 4 óra lsz délután, mire minden gyerek kipipálódik.

      Törlés
  3. Toma is nehezen vette fel a ritmust szünet után, Mátét nem tudom, mert ugye őt már nem kell figyelnem, szerencsére :) ... Nyilván nem jó, de ez a normális, hogy vannak és biztos lesznek még ilyen mélypontok, sajnos... Kitartás, örüljünk annak, ami van, most a hétvégének, aztán egyszer csak vége lesz ennek az egésznek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos biztos lesznek még, mert egyre motiválatlanabbak a gyerekek, és egyre türelmetlenebb vagyok én. Sajnos.
      És Máténak tök egyedül megy a középsulis anyag feldolgozása? Nagyon ügyes!

      Törlés