2014. augusztus 7., csütörtök

Célközönség

A hétvégén reggel mesét néztek a fiúk valamelyik csatornán. Én kint voltam a konyhában, Feri is csinált valamit, a mesének meg vége lett. Egyszer csak felváltva szólongatnak, hogy gyere anya, ezt nézd anya, húúú ez milyen jó! Először azt gondoltam, hogy biztos valami játékreklám már megint, mert arra szoktak így húúúú-zni, meg hogy vegyük meg, meg ki melyiket szeretné megkapni. A szobába érve már láttam, hogy nem játékról van itt szó. 
A fiúk tátott szájjal gubbasztottak a tévé előtt, és a topshopot nézték, ami épp egy hiperszuper csodafelmosót ajánlott, kihagyhatatlan áron. Teljesen odavoltak, és győzködtek, hogy vegyünk egy ilyet, mert ezzel milyen szépen fel lehet mosni, és tök jó lesz, mert akkor nem lesz baj, ha behozzák a sarat a kertből. Máté egyébként utólag nagyon frappánsan vissza tudta mondani, hogy mi mindent tud ez a felmosó, amit a másik nem, hogy hogy hajlik, hogy csavar, meg hasonló trükkök.
 Már ezért megérte végignézni :) 


7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon vicces, úgy elképzeltem őket, mert Rékáék is szeretik ezeket a termékajánlókat.
    Fel vannak háborodva, amikor elkapcsolok, hogy micsoda remek cuccokról maradunk le, pedig rendelhetnénk is belőlük. Rögtön hármat, mert úgy még olcsóbb. :)))

    VálaszTörlés
  2. Tényleg ti is? mert az enyémek is győzködnek mennyire jó lenne NEKEM olyan cipővel, olyan felmosóval, olyan ránctalanitóval....

    VálaszTörlés
  3. Mi is... :-)Zozi a zselés ülőpárnába és szintén a felmosóba szerelmesedett bele :-) Az előbbit csak nekem akarja venni mert anya te olyan sokat ülsz a dolgozódban :-)

    VálaszTörlés
  4. Óóóó hát nem is gondoltam, hogy ez ennyire menő műsor a gyerekek körében. Nálunk ez újkeletű:) Ezek szerint valóban ez a korosztály a célközönség, mert olyan felnőttről még nem hallottam, aki topshopot néz.

    VálaszTörlés
  5. Ez egyébként egy (relatíve) új tévé? :))

    VálaszTörlés
  6. Két évnél biztosan fiatalabb, ugye? Nem lényeg, csak úgy megakadt a szemem rajta, bocsi! :)

    VálaszTörlés