2008. június 23., hétfő

Antinő

Mindig rácsodálkozom azokra az emberekre, nőkre, akik órákat tudnak plázákban eltölteni vásárolgatás címén. Látom is őket, szatyrok garmadával vonulnak a folyosókon, csini ruhában, cipőben, szép haj, szép smink, vagy pedig a 15-20 éves korosztályba esnek. Egyik boltból ki, a másikba be, és ruhák ezreit próbálják fel, barátnőkkel tanakodnak vajon jó lesz-e, vagy nem. Én egyáltalán nem tartozom azok közé a nők közé akik szeretnek vásárolni. Majdhogynem gyűlölök, nézelődni, ábrándozni még csak-csak, de amikor már próbálni kell, sokszor megfutamodom, egyszerűen nincs ehhez türelmem. Le a cipőt, le a ruhát, fel a ruhát fel a cipőt, és újra előlről. Lehet, hogy ha kicsit is konfekcióméretem lenne, másképp lenne, vagy ha megengedhetném magamnak, hogy bármilyen üzletbe bemenjek, ahol az eladó kedvesen rámnéz, és megmondja melyik ruha az ami nekem jól állna, és itt van egy a méretemben. De sajnos nem tehetem meg, így az olyan üzletekre vagyok fanyalodva, ahol hirtelenszőke tizenéves eladólánykák két percen belül nekem szegezik a kérdést, hogy segíthetnek-e. ( Ilyenkor szívesen a kezébe nyomjám a gyereket, hogy igen, segíthet, megfogná, amíg nézelődöm?) Jutott eszembe mindez annak kapcsán, hogy szükségem lenne pár új nyári darabra, mert a tavalyiak ugye nem jók, mert azok pocakhoz voltak méretezve, a korábbiakból meg egész egyszerűen kifogytam. Plusz kellene egy bikini hasonló okokból. Szombaton voltunk ugyan a Pólusban, meg az Ázsia centerben is, de nekem nem sikerült venni semmit, mert miután kb. 5 bikinit próbáltam fel a Hervisben, ahol egyébként kiárusítás van, és egyik sem volt jó rám, és a kiárusítás jellegéből adódóan méretválaszték az már nincsen, így elég hamar besokaltam a vásárlástól. Viszont most hogy hőség van, és a hétvégén Szentesre utazunk, aztán én meg Matyi Ózdon nyaralunk, és sanszos egy strandolás is így muszáj kicsit összeszednem magamat, és ma este elvisz Feri vásárolni.
Antinőségemhez még hozzátartozik, hogy nem lakkozom a körmömet, nem járok manikűröshöz. Szép frizurát és szép sminket szeretek magamon, de megcsinálni egyiketsem szeretem, nem is tudom. Öltözködés terén is jobban érzem magam kényelmes farmerban, trikóban, mint kisszoknyában és magassarkúban. Néha kedvem támad azért egy-egy csinosabb darabhoz, de nem igazán jellemző. Matyival meg abszolút a kényelmes könnyen kezelhető ruhadarabok híve lettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése