2012. január 12., csütörtök

Baki

Tegnap este olyan fél 10 táján, amikor a fiúk már javában aludtak, és én is alváskész állapotba kerültem, gondoltam olvasok még egy kicsit. Le is telepedtem szépen a szokott helyemre a kanapé sarkába, párna-takaró minden megvolt, és a szokásos rutinmozdulattal vettem el a kanapé karfájáról a könyvemet.
Majd néhány perc és néhány vers múlva esett le hogy nem a saját jó kis regényemet olvasom, hanem Bartos Erika Zsákbamacskáját. Upssz. Nyilván valamelyik Kisgazfickó tette oda, de még az is lehet, hogy én, amikor olvastuk.
Aztán még az is lehet, hogy hangosan olvastam belőle, nem tudom... A megszokás hatalma:) De mivel mindenki aludt így szem- és fültanúja nem volt a dolognak, így ezt se megerősíteni se cáfolni nem tudom, de nem lepődnék meg.
Mindenesetre már nagyon várom a szombatot, hogy Feri végre megint itthon legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése