2010. március 8., hétfő

Emlékezet

Matyi időről-időre előszed dolgokat a kis buksijából, és emlegeti azokat napokig. Ilyen például az, amikor egy játékáról eszébe jut, hogy kitől kapta, és akkor szépen elsorolja szinte az összesről, hogy ki hozta. Aztán ilyen még, amikor elkezdi mondani, hogy hetekkel, vagy hónapokkal ezelőtt ki mit mondott.
Az elmúlt napokban megint előjöttek neki annak az 5 napnak az eseményei, amit mi Milánnal a kórházban töltöttünk. És mivel egyre nagyobb a szókincse, és egyre folyékonyabban beszél, én egyre több részletet ismerek meg arról a néhány napról.
Ma reggel kávéfőzés közben elmesélte, hogy is történt, amikor eltörte a kávékiöntőt.
Máté: Máté etötte mátitat pávét. (eltörte a másik káávékiöntőt)
Én: igen? és hogy törted el?
M: ozzányútam, elejtettem. Apa méges vot.
Én: És mit mondott apa mikor mérges volt?
M: Apa mondta, menj innen!
Én: És Te mit csináltál?
M: Bementem pobába(szobába), és títam (sírtam).
Hát így történt:)

A másik mindig visszatérő élmény, amikor ezalatt az 5 nap alatt elromlott a tévénk.  Eseménydús napok voltak, az már biztos:)
M: evitte apa pévét. emomott. (Apa elvitte a tévét, elromlott).
Én: hogy romlott el?
M: etűnt bácsi. pévé mondta, bumm. Mama megijedt, mondta hű.
Én: és mit csinált Apa?
M: evitte Apa pévét autóval. igen. bácsihoz. megtinálta. Apa.
Hát nagyjából így zajlott le a beszélgetés. Persze az, hogy Apa autóval elvitte, az kb. 10szer elhangozott.
Szépen lassan minden kis apró titokra fény derül, mi is történt valójában abban a néhány napban, amíg a fiúk kettesben voltak itthon:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése