2013. március 20., szerda

Majdnem pelus nélkül

Milán az elmúlt 2 hétben nagyon ügyesen ráérzett a pelusmentességre. Eleinte ugyan több volt a baleset, mint nem, naponta 4-5 bugyit is elhasználtunk, ugyanennyi harisnyával vagy melegítőalsóval, de aztán napról-napra egyre kevesebbszer kellett alsót cserélni. Akkor még nem szólt, hanem én voltam az, aki rendszeres időközönként javasoltam neki, hogy menjünk vécére. Először mindig tiltakozott, hogy neki most nem kell, aztán beleegyezően jött és produkált, most pedig már jó néhány napja magától is szól, ha menni kell. Igaz, van amikor 2 percenként vonulunk a vécére, de nem baj. 
Itthon már egyáltalán nem használunk pelust. Még a déli alvást is pelus nélkül abszolváljuk, Milán maga akar pelus nélkül aludni, és (koppkopp) eddig nem volt még baleset. Olyan ügyes!
Ha elmegyünk itthonról, és több órát nem vagyunk itthon, akkor bugyipelenkát kap, de ha nincs nagy gáz, akkor abba sem pisil már bele. Egy baj van csak ezzel, hogy állva nem tud még pisilni, valamiért ez még nem megy, így a múltkor hiába szólt az uszodában, hogy menjünk, nem sikerült, ráülni meg nem akart. Meg tudom érteni, én sem ültem volna rá. 
Az itthon-óvoda távot már rendszeresen bugyiban tesszük meg, és ma még a kispiacra is elmentünk gond nélkül, ami egy fél óra pluszban oda-vissza.  Igaz, az oviban pisilt ügyesen. 
Szóval nagyon-nagyon büszke vagyok rá!!!! 
Ami még egyelőre nyitott kérdés, az a kaki. Az semmiképp nem akar a vécébe kerülni, amivel nincs is egyelőre semmi gond, a hiba ott van, hogy nem is szól egyáltalán hogy kakilnia kell, pedig ha szólna, akkor akár pelust is kaphatna erre az eseményre, de nem szól. Így vagy belecsúszik a bugyiba, vagy kivárja, amíg bugyipelus kerül a farára, és abba tol. De amilyen ügyesen ráérzett a többi részére, tudom, hogy majd erre is ráérez.
Éjjelre még kap pelenkát, de igazából ha elég korán, rögtön ébredés után lekerül róla, akkor az is tök száraz. Sőt  tegnap is és ma is már ő mondta reggel, hogy menjünk vécére, mert jön a pisi. Úgy imádom, ahogy ilyenkor szedi a lábát, hogy nehogy becsurogjon :)

Nekem meg akárhogy is van, de olyan furcsa, hogy nem kell már neki pelenka! Lassan tényleg olyan nagyfiú lesz! 
Még szerencse, hogy van még egy pelenkásom, akit még egy darabig pelenkázhatok:) Mert én szeretek pelenkázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése